reede, mai 19, 2006

Tere hommikust maailm!

Igatahes on see esimene postitus siinmail ja üldse minu mingisugunegi aktiivsus siin tingitud asjaolust, et kaks tegelast otsustasid keset ööd kilkama hakata, et ma tegelikult olen piisavalt andekas, et siia püsivalt kirjutama hakata. Küll ma veel vastupidist tõestan!

Mis siis veel? Tänane päev? Tänast päeva veel pole olnud, jama nuh, kellaaeg veel selline.. eilse päeva mõttevälgatus oli see, et energiajook kõlbab vist ainult viinaga joomiseks.. pole nagu väga tihti vastupidist juhtunud.. see liigselt julge katse oli ka tingitud faktist, et õndsas lootuses selverist lõpuks korralik kõhutäis saada hajus vaatepildiga, kuidas müüjamutike kraapis viimaseid kaelakarbonaadi tükke kokku ja loomulikult mitte mulle. Kui meeldiv! Lõunasöögiks sai siis mulle (kell 22:30) pakk Domino küpsiseid ja see hädine energiajook.

3 kommentaari:

Peemot ütles ...

Teretulemastveebipõrgusse!

Anonüümne ütles ...

hihhaahhhaaaaa:D
kuukiire üks asjalikumaid avastusi oli täna energiajoogi saladused pt.1 :D
andekas...
peaks mainima vist, et mul on siin igsat söögikraami...:P

kuukiir ütles ...

selles veebipõrgus olen ma teatavasti juba omajagu aega elutsenud, teist omajagu ka surnud..
ning ikka veel närin ma oma domino küpsiseid.. kauamängivad noh..