esmaspäev, mai 29, 2006

Nädalavahetus läbi =(

Niih, sai nüüd oldud kadunud terve nädalavahetuse.. olin siis kohas, mida ma teatud ja teadmata põhjustel avaldada ei saa aga vahest ma ikka satun mõneks ajaks sinna.

Sai puhatud, närve korrastatud, lollusi tehtud, vanu jamasid asendatud uutega ja üldse oli päris hea. Tegelt ega ma rohkem oskagi asjast rääkida. Imelikul kombel isegi tagasi tulla polnud väga vastik nagu tavaliselt on. Vb pehmendas tagasitulekut see, et bussijaamast sai kadrioruni jala tuldud, kuidagi vähendas seda Tallinna tunnet.. siiski väikesed majad ja loodus ja vaiksem kui kesklinn..

3 kommentaari:

Peemot ütles ...

Jaaah.. tulid, et jälle minna!
Üsna pea teen ma tagasi selle... ja saan väga suure edumaa.

kuukiir ütles ...

kavatsed kaduda??
nu siis kaon ma veel kauemaks :P

kuukiir ütles ...

niuks.. ammu pole enam kaduda saanud.. ei tea kas sina enam kunagi saabki :'(