reede, mai 19, 2006

ja hommik läheneb siiski..

Täiesti ebaüllatav on muidugi see, et kuigi ma peaksin umbes 6 tunni pärast üles ärkama ja end asjalikuks vähemalt mingil määral tegema ja autorooli ronima, passin ma netis, tegelen täiesti ebavajalike asjadega, ajan täiesti ebavajalikku möla ja üldse olen suht tüüpiline mina.

ahjaaa.. tegelen avastamisega ka veel! näiteks jõudsin ma mõttele, et ma ei suuda oma lausetele punkti panna ja kui panen, siis kohe hulgi, kõik peab ju siiski tasakaalus olema.. samas suudan ma ise tänu viimase aja üleõppimisele ja muudele jamadele aru saada vaid lihtlausetest ja seda ka mitte alati.. nii et saage ka minust aru, kui ma suudan kolm korda sama lause peale möh öelda ja lolli näoga otsa vaadata.. ausõna, vahest hakkab endal ka imelik aga sellega siiski harjub..

Hiljutisele küsimusele, miks ma vaid imelike inimestega läbi käin, suutsin ma ka vaid möh vist vastata.. no krt ma ka ei tea, eks üks tunne teise ikka ära ja muidugi ikka veel ma ootan, et keegi mulle normaalsust defineeriks.. no ei ole minu sõnaraamatus sellist sõna vist..

hmm.. pea valutab, kõht on tühi, uneaeg on vähenenud 5,5 tunnini.. huvitav, kas peaks lõpuks magama ka kobima? ..küpsised said otsa =(
..ööd

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

möh?

kuukiir ütles ...

nõustun

Peemot ütles ...

normaal, normaalne - normile vastav, loomulik, harilik; psüühiliselt terve.

Normaalne inimene. Olukord ei ole normaalne, on eba/normaalne. Normaal/aeg, /asend, /kiirus, /kuju, /maht, /mõõde ...

kuukiir ütles ...

"..psüühiliselt terve" hahaaaaa!!