kolmapäev, mai 24, 2006

Nõme on loll olla!

No ausõna, krt endal hakkab ka juba häbi.. enesehinnangust ja muust sellisest pole enam ammugi midagi järgi.. Kuidas saab nii loll olla?
Asi siis selles, et sai selleks korraks nüüd eksamid kaelast ära, eks sügisel saab siis jälle korrata, muud vist üle ei jää. No mida krdit ikka sinna lehele kirjutada kui pea on peaagu tühi ja ainsad teadmised on mingid üksikud sõnad ja lausejupid, mida pole suuteline lauseteks muutma. Aina süveneb tunne, et ma pole enam võimeline inimestega suhtlema, ega end arusaadavaks tegema.

Ja nüüd viimased pingutused, et projekt valmis saada.. pooleli on.. edasi jälle ei oska..
Kui tehtud saaks, siis saaks siit minema =)
Kui.. kui.. kui..

Edit:
Aina rohkem mõtlen viimasel ajal sellele, kas sai ikka valitud õige v vähegi sobiv aine/kool? või kas mul on mingitki mõtet üleüldse edasi õppida?? Mu mõistus ei tööta enam. Ma ei ole nii tark, kui vaja oleks või inimesed eeldavad, et ma olen. Olengi vist loll blondiin, kes millestki aru ei saa ega midagi oska!

6 kommentaari:

The Answer ütles ...

tule tartu ära

kuukiir ütles ...

irw.. ja mida ma seal tegema hakkan?

The Answer ütles ...

paneme läbu koos

kuukiir ütles ...

yay..
äkki saan jälle keset ööd kunagi mainida, et kle arva, kes tartus jälle on! :P

The Answer ütles ...

no vot...seda ei ole enam ammu juhtunud...sa ei anna mulle üldse võimalust

kuukiir ütles ...

nu ma pole ka nii ammu ju tartusse sattunud.. viimati oligi septembris, kui sinna sattusin