laupäev, juuni 03, 2006

V6hru sünna

Sai siis teisipäeval mindud minu juurde maale Võhru sünnat ja kooli lõppu tähistama. Minejateks põhijoodikud nagu ikka (mina, Võhru, Tipsu), hiljem jõudis üks neiu veel järele. Ja siiani aru ei saa, kuidas läheb 1-2ks ööks vaja nii palju asju, et igaühel oli nii seljakott kui kilekott pungil täis. Aga noh, see selleks..

Sai söödud (täna grillmeister Tipsule), sai joodud ja ema mul joodetud, hommikul sai pohma ka põetud. Isegi sauna sai tehtud, kuigi algul polnud kedagi, kes oleks viitsinud minna aga kui juba Tipsu viitsis minna, siis mõne aja pärast meelitas ta Võhru sinna ja kui ma läksin vaatama, mis nad seal nii kaua mässavad, siis meelitati mind ka ära.. julmad inimesed ma ütlen :P Järgmine hommik sai ema muidugi ikka mahti uurida, et "Kuidas te seal siis ka olite??" eks vastatud saigi nii nagu oli ja eks seda tea asjaosalised ise..

Kokkuvõttes väga hull ei olnudki, ehk viitsib teinekordki aretada miskit..

Ahjaa.. võhrust sai nüüd täitsa gootitibi tehtud ja fotosüüdistusi gootitibitsemisest sai ka hulgi tehtud.. seda kõigist meist kolmest ;)

6 kommentaari:

Peemot ütles ...

Mm.. gooti..

Anonüümne ütles ...

Jah... V6hru on nüüd täielik gootitibi... thank u :D jah... ega midagi rohkemat sellel lisada ei tahagi... ja kui tahakski, siis lihtsalt ei oska v pigem ei mäleta :P aga jah... korrata seda tuleb!

Anonüümne ütles ...

hehehhhehhee:D
mulle väga istus see asjandus (pleiss, saun, rahvas ja kogu kremppel) ja kindlasti nõuan kordust millalgi...(enne muidugi tuleb oma maal väike saunakas ja siis kloogal hullem läbra)...
ja v6hru gootistumise üle on ülimalt hää miil:D
"you lucky-lucky bastard..." ;)

kuukiir ütles ...

njah, ootame nüüd, millal tipsu enda juurde maale kutsub =)

rotiplika ütles ...

jap..mii laki, ja kui juba jutt sellele läks, siis mii gootistub aina rohkem :P must küünelakk, tume meik, tume huulepulk, punane kleid, must nahkmantel... mida veel tahta? :P

kuukiir ütles ...

ja tipsu juurde pole ikka jõudnud ja uuesti minu juurde ka mitte ja kloogagi jäi ära =\