kolmapäev, juuni 21, 2006

Noorsoolikas


Niih, laupäeval oli siis selline tore noorte üritus. Egas mul algul väga kindlat plaani minekuks polnudki ja kui järjest inimesed alt ära hüppasid, siis hakkas paistma juba nagu jääkski minu jaoks see üritus ära. Kui aga minu viimanegi lootus alt ära hüppas viimasel hetkel ja hakkas keelitama mind, et ma ka ikka Tlna jääks, siis mul viskas üle. Mina ikka üritan rahvaga koos kuskil käia ja möllu teha ja värki aga kui mina kedagi kuskile kutsun ja mul kaaslast vaja, siis on tühjus. Mis seal ikka, kaua ma teiste pärast kannatan asju ära jätta? Ja nii ma siis üksinda võtsingi suuna Märjamaa poole. See otsus sai ka tehtud nii viimasel hetkel, et kartsin, et viimasele bussilegi äkki ei saa aga polnud hullu, aega jäi tiba ülegi ja buss suht tühi.

Märjamaa minu jaoks täiesti tundmatu kant ja ega ma polnud kindelgi, kus bussist maha minema peaks v miskit sellist. Aga sain õiges kohas maha ja imelikul kombel isegi õige suuna kätte. Pika tatsamise peale küll kartsin, et ei leiagi aga kui juba suuremad noorte grupid vastu tulema hakkasid, siis polnud enam kahtlust. Kogemata kombel suutsin isegi Vanaema_Tiina üles leida. Korralik röögatus: "Vanaema Tiiiiiinaaaaa!!!!!" ja tema juuste värvikirevus (kollane, punane, roheline) aitasid omajagu kaasa.

Üritus ise oli päris lahe. Rahvast omajagu, kuigi oleks rohkem võinud olla kuid rokkijaid siiski jätkus. Liiga hea ilm ei tulnud ka kasuks, kuna suur osa rahvast passis pidevalt väljas, kuigi tegu oli siseüritusega. Algusepoole esinejad jäid kahjuks nägemata aga 2 väga head bändi - Agent M ja Mushy - said siiski nähtud. Mushy siis liigituse järgi metalcore / hardcore bänd, eks lihtsamalt öeldes päris korralik möll ja moshimise musa ning ka esineda poisid oskasid. Hea muusika, hea välimus, kokku väga hea mulje. Teadjamad oskasid muidugi ka mainida, et arenguruumi veel on aga kellel siis poleks. Agent M on natuke tuntum bänd juba. Mis seal ikka kommenteerida, hea muusika, mille järgi kogu lavaesine hüppas, hea häälega ja ilus laulja ja rohkemat polegi vaja korralikuks kontserdielamuseks. Lisalugu kisati isegi kaks korda, teine kord lahendati asi siiski plaatide jagamisega, millest üks õnnestus endalegi saada.

Üritus kestis poole ööni. Omajagu aega sai veel oodatud teisi korraldajaid aga nemad jäidki tulemata Tiina poole afterkale. Polnud hullu, ka viiekesi polnud vigagi. Öö otsa sai nalja ja üksteist kiusatud ning Tiina magamaminekut takistatud ja patja ahistatud jne. Tiinat on väga pull ahistada, peaks kunagi kordama veel. :P Oleksingi peaaegu kogu öö ärkvel veetnud aga lõpuks kuskil 8-9 paiku hommikul sai oma tund-poolteist vahelduva eduga magatud isegi. Liiga palju igasugu siutsuvaid elukaid akna taga mu unele siiski veel hästi ei mõju. Hommikul sai veel paar tundi vallamajas vegeteeritud ja põõnavaid soolikalisi valvatud ning lõpuks end Tlna koju tagasi veetud.

Kokkuvõttes oli väga lahe Märjamaal käik. Sai ka ära nähtud lõpuks 2 inimest, kellega muidu olin vaid netis suhelnud ja kolmanda, kellega polnud niigi palju suhelnud, kuid kes ka mind tahtis ära vist näha. Toredad kohtumised olid.

Parimad asjad tulevadki ette planeerimata! =)

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Noh, kui aus olla, siis hommik möödus siiski rahva-, mitte vallamajas. Aga see selleks. Näo ära nägemise rõõm, peaks ütlema, oli vastastikune, sest juba terve rivi nimesid kogunenud, kellega suhtlen, aga pole näinud, seega... Üks sellest nimekirjast põneva päevaga maha tõmmatud. Mis puutub tulevikus minu ahistamisse, siis... Sooviks vahelduseks mõnd muud ohvrit näha, aga mõne joogi peaks kungi kuumapeletuseks küll ära tarbima ; )

kuukiir ütles ...

njah, pisidetailid.. ajame nende mittetundmise sealse kandi mittetundmise kaela :P

aga ahistamise vältimiseks pead sama hästi siputava isiku asemele hankima :P

The Answer ütles ...

aitähh et tulid....

Anonüümne ütles ...

vaja kontrollida:)