kolmapäev, juuni 14, 2006

13 ja Metallica

Päev oli siis tore. Lootsin, et saan minna kellegagi head kontserti kuulama-vaatama ja puha. Seal ma siis vea tegingi, et lõpuks hakkasin lootma, et sellest saab asja. Nähtavasti oleks ikkagi pidanud oma arvamusele, et lõpuks olen ikkagi üksi ja kõik läheb persse, kindlaks jääma. Ja sellel hetkel kui ma lõplikult lootmast loobusin, siis astusin järgmisse ämbrisse: usaldasin lähedast inimest. See oleks aga peaaegu lõppenud teisest linna otsast koju kõmpimisega, õnneks piirdus asi vaid paarikilomeetrise jalutuskäiguga.

Nii tore - üks solvub lambist ja teine veab alt - minul närvid topelt läbi.

Ahjaa.. kõige selle jama vahele jäi veel Metallica kontsert kah! Kontserdil endal polnud vigagi, võiks isegi öelda, et Metallica oli väga hea aga kõik muu, mis seal ümber toimus, suutis seda elamust ka omajagu rikkuda. No ma ei saa aru, milline debiil peab olema, et vedada keset meeletut rahvamassi, kus niigi ollakse nagu kilud karbis, nö PRAAD ja hakata seda seal näost sisse ajama keset kontserti! Neid meeletuid horde, kes nagu peata kanad edasi-tagasi siiberdasid, pole vist eriti mõtet mainidagi ja loomulikult oli enamusel neist VÄHEMALT üks õlle näpuvahel v kuskil. Ma vihkan inimesi. Tõesti juba. Lisama peaks sellele veel minu meeleheitlikud pingutused, et oma kallikesi kätte saada ja elamus missugune!

3 kommentaari:

Peemot ütles ...

Hei! Need olid nälgas põdrarajakad.. need praeloomad.. grr.. tänu nendele lõhnab mul särgivarrukas ketšupi järele. Söönud siis seal, kus ruumi on - aga ei - tuli taldrik mulle õlale toetada, et ära mahtuda.
Muidu oli ju kontsert hea... ja väsitav.. lihtsalt publikum oleks võind parem olla :)

Anonüümne ütles ...

sa oleks pidand minuga tulema ja oleks asi palju lihtsam, parem ja meeldivam olnud...fännide aedikus ei olnud praade ega peata kanu...puhta metalistid koos ja kõik täiega rokkimas (kui mõni kanepiori välja arvata)
mul oli igastahes positiivne elamus
kahju sust lausa....

kuukiir ütles ...

njah, ma eriti ei julgenud sinna ronima hakata, saab surma veel :P
ja see oli veel see aeg, kui olid mingid lootused.. pealegi sa pidid ju kadriga olema, ma ei viitsi mingit lambist armukadetsevat ja paanitsevat tibi ka taluda.