esmaspäev, detsember 18, 2006

viimane koolinädal

Tahan elada, vabaks kiskuda,
aga ma ei saa, olen väsinud.

See iseloomustab hetkeseisu suht hästi praegu. Siiber jällegi absoluutselt kõigest. Tähtajad taovad jalaga ... ja mingid krdi jõulud ka veel tulemas.

See vahepealne shokk ja vägagi üllatav uudis on ka kuidagi alla surutud hetkel, no tõesti ma ei suuda sellega hetkel tegeleda, niigi krt juba elan siin igasugu huvitavate tablade peal.. ja üleüldse, usun ma seda asja täielikult alles siis, kui ta mulle seda ise ütleb näkku. Inimesed on viimasel ajal täiesti ära keeranud, ega ma isegi parem ole.

Eile suutis veel üks inimene mainida, et mul on muutust ellu vaja. Kui ma ütlesin, et siis ma jätan üldse kõik asjad ja inimesed maha ja lähen minema kõigist praegustest kohtadest (ka netist), siis oli vaikus ja rohkem sealt sellist juttu ei tulnud. No vot siis..

PS: java imeb jätkuvalt!

Kommentaare ei ole: