pühapäev, oktoober 08, 2006

Muutused..

Need inimesed suudavad su kõige rohkem alati rivist välja viia, kellest kõige rohkem hoolid.. tõsiasi on see ja jube kurb tõsiasi.. Kas siis tõesti peab igasuguse hoolimise maha jätma, et suuta end kuidagiviisigi koos hoida, ilma emotsionaalselt rusudesse langemata?? Võimalik, et peabki.. võimalik, et peangi..
Tegelikult ma juba pürgingi selle poole.. enesekaitse on hea ja parim enesekaitse on rünnak.. Üks inimene hiljuti ütles, et ma olen süngemaks ja karmimaks mutiks muutunud viimastel aegadel.. võimalik, et asi läheb veelgi hullemaks.. ma tean küll, et see nii mõnelegi väga lähedasele inimesele ei meeldi - vabandan teie ees.. kuid samas olete just teie sellele kaasa aidanud.. mõnel asjal lihtsalt on tagajärjed raskemad..
Kevadet oli raske üle elada aga sellest on nüüd juba omajagu aega möödas.. need haavad vaikselt paranevad.. asjad said jälle kokku lapitud.. siis tuli suvi ja hakkasid löögid sealtpoolt tulema, kust seda poleks oodanud.. vajus ära üks kindel ja kaitsev tugi alt, millele olin liiga palju lootma jäänud.. mul on kahju sellest.. need asjad on nüüd vist kahjuks igaveseks muutunud.. igatsen vanu häid aegu.. igatsen, kui sai kõige ja kõigi eest peitu pugeda..

Kommentaare ei ole: